2013. február 8., péntek

Fiús szülinapok

Nehéz a fiúkkal, ha születésnapi buliról van szó. Ez az az időszaka az évnek, amikor NAGYON tudom irigyelni a lányos anyukákat, mert az ő csemetéikkel azért egyszerűbb ez... Vagy csak én gondolom így?:)

Nekünk bejönnek a mostanában divatos tematikus bulik, amikor minden egy adott téma köré rendezhető. Így könnyebb a tervezés, szárnyalhat a fantázia, és a gyerekek nagyon szokták szeretni. Barnim kilencedik születésnapja az Angry birds téma köré szerveződött, az erről szóló bejegyzésem máig a legnépszerűbb a blogon. Nyolc évesen pedig még a Star Wars-ért volt oda, így a szülinapi buli témája sem lehetett más. Most, hogy be akartam linkelni, szembesültem vele, hogy erről a buliról nem is írtam... Ha lesz időm, előkeresem majd a képeket, és felteszem a hétvégén.:)

Mikor rákérdeztem, hogy idén mit szeretne, előre féltem a válaszától: Transformers, Minecraft, mittudomén..:) De az én kicsi fiam csípőből rávágta, hogy a téma legyen A KUTYA.:))) Le sem tagadhatja, mekkora hatással van rá Mancsi.:) 

Megkönnyebbültem, és nekiláttam az ötletelésnek. Az már tuti, hogy a szülinapi torta kutyatál alakú lesz, a tetején is lesz egy adag krém (talán csokikrém), és tele lesz szórva Nesquick golyókkal. Hasonló muffinokat is tervezek, a kisült tészta púpos tetejét levágva, fejjel lefelé fordítva, jó sok krémmel és golyókkal koronázva. Természetesen lesz csont alakú cukros süti, kutyás cake pop és valamilyen hullámkarton dekor az asztal felett a falon. Talán tűzcsap.:) És lesz kartondobozból készült kutyaház. Az ünnepelt "Birthday boy" feliratú kitűzőjét átalakítom "Best in show" feliratossá.:D Mancsi fiam pedig újra felveheti a Karácsonyra kapott nyakkendőjét... Édes benne nagyon, majd lefotózom.:D

A buli kapcsán sokat nézelődtem a Pinteresten, és ma reggel nagy örömömre találtam egy olyan gyűjteményt, ahol fiús szülinapi ötletek vannak téma szerint külön táblára böködve. Jövőre innen merítek majd ötletet.:)

1 megjegyzés:

  1. Nem tudom ismered e ezt az oldalt, de nekem a kedvencem, rengeteg ötletet gyűjtök innen :)
    http://catchmyparty.com/?utm_expid=21056381-0

    VálaszTörlés