2013. február 11., hétfő

Star Wars szülinapi buli

Akkor, ahogy ígértem, az elmaradt nyolcadik születésnapi buli. A téma egészen pontosan a Clone Wars, mert a kedvenc akkoriban a rajzfilm volt.

A dekoráció a tortával:

A vásznat akrilfestékkel festettem, azóta Barni szobáját díszíti, bár a Star Wars lassan lecseng nálunk. A dekorhoz remekül felhasználhatók voltak Barni lego-hajói:

A Silhouette-tel vinylből vágtam a falra a Happy birthday feliratot. Imádom, hogy simán vissza lehet szedni, ha már nem kell.:)

A muffinokba kis díszeket szúrtunk, az ingyenesen letölthető pdf-et itt találtam. Most látom, a krém a muffinok tetején... Hááát... Igazából nem mondanám vállalhatónak, de ez van, nézzétek el nekem!

Kapóra jött ez a fotó, ami a reptéren készült a gyermekről, fénykarddal.:D Kapott egy kis vinyl-díszítést, és méltó helyet a dekorációban:


A tortát fondanttal borítottam, és igyekeztem élethű klónmaszkot eszkábálni rá. Nem nagyon sikerült.:)

Az ünnepelt a tortával:

És az ünnepelt kedvenc uncsitesójával:)


Ma még jövök egy fiús Bálint-napi nyomtatható ötlettel, csak még fotóznom kell!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése