2013. március 24., vasárnap

Bolhapiac Húsvét előtt

Sziasztok!

Ahogy ígértem, megmutatom, mi került nyuszivárónak a bejárati ajtónkra.

Két hete (mikor még normális idő volt, a fene egye meg...) kisétáltunk a bolhapiacra, ami itt Pécsett a vásártéren kap helyet vasárnaponként. Sokaknak ez állandó program, nekünk azért nem... Évente négyszer-ötször szoktunk kimenni, kora reggel, mikor még nincsenek olyan sokan. Nézelődünk, alkudozunk és vásárolunk néhány kincset.:) Aztán eszünk egy sajtos-tejfölös lángost, és általában tíz óra körül már itthon is vagyunk.

Most is találtunk kincseket. 

Vettünk virágos bögrét, amilyen a nagymamámnál gyermekkorom bögréje volt:


Ragyogó mustárszín kávéskannát, amibe első látásra beleszerettem, bár a kiöntője le van pattanva, a fogóját pedig ragasztani kellett:


Vastag üveg mérőedényt, amivel boldogan cseréltem le a műanyag vackomat:



Walmart-cimkés nagy műanyag Jack-o-Lantern-t, ami tökéletes lesz a Halloween-i cukorkáknak, és 150!!! forint volt:


Végül két képkeretet is, fából, oválisat, hibátlant, üveg nélkül. Az egyetlen hibája talán a színe volt: sötétbarna, de ezen nem aggódtam, elképzeltem őket fehéren, megcsiszolva itt-ott... Máris beleillett a koncepciómba mindkettő.:) A két keret 500 forintba került... Sajnos megint nem készült előtte-kép, de mutatom, milyenek lettek a kicsikék Húsvétra.

A bejárati ajtón díszelgő csibés "koszorú":



És a vitrines szekrény dísze, két változatban (még nem tudok dönteni...):



Szerintetek melyik a jobb?

9 megjegyzés:

  1. Haho, nekem a tojasos verzio a befuto! Tami

    VálaszTörlés
  2. Fuh arany kezed van, hogy ilyen szép dolgokat találtál! Nekem is a tojásos koszorú a nyerő! A csibés is aranyos, viszont a másik a vintage stílusra emlékeztet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha ki lehet fogni nagyon jó dolgokat... Ha kicsit turkál az ember, akkor főleg, de ahhoz ritkán van kedvem, csak végigsétálunk, aztán menekülünk a tömeg elől.:)

      Törlés
  3. Köszi, Lányok, akkor az marad! Csirkés így is van az ajtón.;)

    VálaszTörlés
  4. Micsoda kincseket találtál....! Ha egy kicsit kitavaszodik, akkor mi is kimegyünk a bolhára. :-)
    Nekem is a tojásos a nyerő!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan, mint egy kincsvadászat, ugye?:) Annyira lehet élvezni!

      Törlés
  5. Kedves Lvica!

    Nagyon tetszik nekem az üveg mérőpohár!
    Igazából édesanyámnak is volt egy ilyen mérőpohara, de nemrégiben sajnos eltört. :(
    Nagyon sajnálta mert igazán a szívéhez nőtt mert ilyen mérőpoharat már nem lehet kapni boltban.
    Nem tudom, hogy hajlandó lennél nekem eladni mert nagyon szívesen megvenném anyukámnak biztos nagyon örülne neki.

    Üdvözlettel, Miki !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Miki!
      Kérlek, ne haragudj meg, de nem eladó... Azt megígérem, hogy ha látok még ilyet, megveszem és jelzem itt, jó?
      Nagyon rendes fia vagy Anyukádnak, hogy így figyelsz rá!:)
      Vica

      Törlés
  6. A bolhapiac jó móka! Épp úgy, mint az antikvárium. Új élet a tárgyaknak, másik oldalról: környezetvédő újrahasznosítás. Remek dolgokat találtál! Az üveg mérőpohár szerencsére nekem is a polcon áll. :) Használjátok örömmel mindet!
    Luca/Brigi

    VálaszTörlés