2013. január 15., kedd

Süti-cserebere


A buli még december közepén volt, így megint jól el vagyok maradva, de nem szeretném, ha nem lenne dokumentálva. Igazán jól sikerült, egy igazi csajos délutánt töltöttünk együtt. És mindenki sütivel megrakodva tért haza.:) A buliról magáról megint nem készültek képek, csak az előkészületekről. Fel kellene vennem egy fotóst.:D

Az asztalt a kedvenc törtfehér porcelánommal pakoltam tele, az itt még üres tányérokra pedig a Lányok sütijei kerültek.


Tudom, hogy már ezerszer mondtam, de úúúúgy utálom ezt a sárga falat! Idén nyáron már tényleg ragyogó fehér lesz!:) Az előtt a háttér előtt sokkal jobban mutatott volna a mottó (netről):


Nem erre az alkalomra készült, de főszerepet kapott a forrócsoki-bár, minden földi jóval. Részletesen egy későbbi bejegyzésben írok majd róla.:)


 Kóstolásra ezekkel a sütikkel készültem:


A legeslegfinomabb a mákos-vörösáfonyás keksz volt. Nyami, nem is tudom, hányadik alkalommal sütöm már meg ezen a télen... Próbáljátok ki bátran, de figyelni kell a sütési időre: a mi sütőnkben maximum 13 percig szabad sütni, utána megég a teteje! Volt még a szokásos cukros süti, ezúttal hópehely formában és egy vajas is, amit vendégajándéknak választottam, de rosszul: nem volt nagy durranás. Inkább a mákosat kellett volna... Majd jövőre.:)


Ezeket a batyukat vitték haza a lányok:


Ha már a süti nem is volt tökéletes benne, talán kárpótolta őket a fércművek Judit leírása alapján készült cukiság.:)

Köszönöm, hogy eljöttetek, Csajok! :)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a süti csere-bere buli ötlete, lehet jövőre (vagyis idén) megvalósítom én is :-)

    VálaszTörlés