2013. január 17., csütörtök

Forrócsoki-bár

Ha tél, akkor forró csoki. Vagy kakaó. Vagy, nekem, tejeskávé.:) Ezen a télen a hozzávalókat egy kupacba gyűjtöttem, és a konyhapulton kerestem helyet nekik, hogy mindig kéznél legyenek. Vigyázat, a sütis bödönben süti van!:))) 


A tálcára mini pillecukor, sok-sok borsmentás cukorpálcika, négyféle minőségi szórócsokit rejtő doboz, valamint svájci forrócsoki por került. Mindezt igyekeztem úgy összerakni, hogy ne csak a testet, de a lelket is felmelegítse.:) Nem maradhatott el a már említett Karcsi-féle papír szívószál sem, aminek valószínűleg rendszeres vásárlója leszek.:)


A kis fenyő ötletét Sashánál láttam, aztán szembejött valahol az Ünnep előtti bolyongások során, és muszáj volt megvennem. Nem bántam meg.:) Csúnya műanyag cserépben volt, abból sikerült kioperálni, de nem tudtam, hogyan oldjam meg, hogy megálljon a lábán. Egy ideig parafadugóval próbálkoztam, de nem tartotta meg a kicsikét, aztán ránéztem egy tejesdobozra, és megvolt a megoldás.:)


És ami azóta került a képbe: forrócsoki és a kedvenc Cortado tejeskávé kapszulák, fahéjszóró, valamint házi karamellszirup. Ez utóbbi olyan finom, hogy ha nem vigyázok, Barni hajlamos eltüntetni az egész üveggel.:) Ezen kívül a süticsereberére megérkezett a vágyott kékeszöld retro termosz is, kapott egy hópelyhet az oldalára, és így tökéletesen ide illik.:) Róla nem készült fotó, csak a bulin:


Egészségünkre.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése