2012. március 9., péntek

Angry birds szülinapi buli

Következzen a buli-beszámoló.:)

Mivel éppen az influenzajárvány közepébe sikerült szerveznünk az alkalmat, mindössze négyen voltak a rémek. A rém szó szerint értendő, mert rosszak voltak, nagyon.:) Egy idő után diszkréten videózni kezdtem az eseményeket. Mikor észrevették, rákérdeztek, megbeszéltük, hogy semmi komoly, csak dokumentálok, hogy megmutathassam a szüleiknek.:) Nagy ötlet, ugye?:) Háááát, nem vált be.:D

De jöjjenek a képek! Először is a gyertya elfújásának pillanata:


A tortáról később esik majd még szó.:)

Így nézett ki az asztal a sáskahad előtt:


Készítettem egy festővászonra aggatott bannert, egy piros papírral bevont cipősdoboz az emelvénye. Praktikus, hm?:) Minden résztvevő kapott egy helyes malacos satyekot, csak a szülinaposé volt sárga madár. Néhányan reklamáltak, hogy ők is madarak akarnak lenni, de Barni nem engedett… A szokásos puncsostálunk King Piggé lényegült át, és ugyanaz a zöldalmalé került bele, mint Halloweenkor. Édesek voltak, két vendég-kisfiú is megjegyezte, mikor meglátta, hogy ez olyan, mint a Varázslötty volt.:) 
Nem kockáztattam étkészletet, sárga papírtányérok, piros szalvéta és zöld papírpoharak kerültek az asztalra. Ez utóbbiak különböző malacpofikat kaptak, hogy ne keverjék össze a fiúk. 
Az asztal fölé lufimadarak és színes papírból készült pompomok kerültek, igyekeztem a színeket a madarak világához igazítani. 

Szolgálatba lépett a tortagolyó-tartó is (teljesen hülyén hangzik magyarul…). Legyen inkább cake pop-holder, jó? :) A banner papírjaiból készítettem rá zászlócskákat, így stílusosan tudtuk az asztalra tenni a sütigolyókat. Volt velük gond bőven: a neten talált képeken szép egyenletes a csoki, nekem pedig úgy kellett rákenni a cuccra, nem lett túl szép… De az utolsó morzsáig elfogyott, a végén már majdnem összevesztek rajta.:) Húsvétra csibéket tervezek, talán az szebb lesz majd….

Sütik és sütigolyók:


És néhány közeli a golyókról:



Végül a torta is az asztalra került:


Ugyanazt a receptet használtam, mint a családi bulin, ismét jól sikerült. Persze itt több volt a gyurmázás.:)



A tortának sikere volt, mindenki azt leste, hogy melyik figurát tudja megkaparintani.:) Nagyon sérelmezték, hogy kértünk tőlük pár percet a fotózásra…








Itt pedig már falatozik a csapat:



A képek minőségéért elnézést kérek, telefonnal készültek, az volt praktikus.

Most pedig tavaszi/húsvéti dekorra fel! Ez a hétvégi feladat. És egy év pihenés a következő szülinapi buliig.:D

Linking to:

11 megjegyzés:

  1. Nagyon profi a buiszervezés! Szerintem simán megélhetnél belőle :-))))

    VálaszTörlés
  2. Már szóba került.:) De attól tartok, a "kötelező" már nem lenne olyan kedves nekem...

    VálaszTörlés
  3. El sem merem képzelni, mennyi előkészület kellhetett ehhez! (A pinterestes tervezési fázist nyomon követtem. :D)

    Nagyon szuper lett! Én nem bánnám, ha kissé részletesebben írnál az előkészületekről. Tortagolyó? Banner? A linzereket mivel festetted? A sapik is sk. készültek?
    Minden nagyon ötletes, és profi! Grat a szervezőnek és persze az ünnepeltnek is. :)

    VálaszTörlés
  4. Húha, megpróbálom összeszedni...
    Barni sapijához a madárfejet itt találtam: http://thecontemplativecreative.blogspot.com/2011/06/project-angry-birds-party-hats.html
    A malacokat több helyről vadásztam le, azok fenn vannak a Pinteresten.:)Az alapsapik kartonból sk gyártmányok, innen van a szabásminta:
    http://www.confettisunshineblog.com/2012/02/diy-party-hat.html
    Banner és a többi ilyen-olyan nyomtatott cuccos ebből a free pakkból van: http://www.sherykdesigns-blog.com/2012/01/free-printable-bithday-kit-angry-birds.html
    A lányzó pár héttel a buli előtt tette fel, mázlim volt.:)

    A cukrászosdi nálam külön sztori... Ezer éve akartam valahonnan zselés ételfestéket szerezni, ami színez is, nem csak higít, mint a löttyök... Nézelődtem sokfelé, aztán rátaláltam Sőregire. És csak később döbbentem rá, hogy itt van tőlünk két utcányira.:) Azóta törzsvásárlók vagyunk, ott veszem a Wilton zselés festékeit. Ezeket használtuk az írókához a linzerekre, a tortához a fondant színezésére, és ezeket szoktam muffinok tetejére a krém színezésére is bevetni.:) Amivel nagyon kell vigyázni, az a pirosuk, ebből nem szabad simát venni, mert iszonyú keserű, ha igazi piros színt szeretnél és sokat kell használnod. Van olyanjuk, aminek nincs íze, ugyanolyan intenzív színű és nem keserű, az a jó.:)A piroson kívül a feketét nehéz még előállítani, esélyes a sötétszürke, de linzerhez abból nem kell sok, csak a kontúrokhoz. Ezért nem lett fekete madár, bár Barni azt szeretett volna... Macerás, de olyan jó, ha készen van!:)

    Tortagolyók sima Tescos tortalapból készültek: összemorzsoltam a lapot, hozzátettem kb. két evőkanál mascarponét, összegyúrtuk, gömböket formáztunk, aztán ment a hűtőbe egy órára. Közben megolvadt a színes csoki (Desszertmester.hu-tól), abba mártottuk a nyalókapálcikákat, és a gömbökbe szúrtuk. Még egy kicsit visszatettem a hűtőbe, majd a csokiba mártottuk... VOLNA. Ha normális állagon tudtam volna tartani a csokit.:) Így spatulával kentem rá. A sallangot (csőr, szemöldök, szemek, malacorr, fül) előre elkészítettük fondantból, már csak bele kellett nyomkodni a még olvadt csokiba. Ha kihűlt, mehet a hűtőbe. Ez volt a legegyszerűbb a sütik közül, mégis ez fogyott el nyomtalanul.:)

    Amúgy az a vicces, hogy ennek a bulinak az előkészületei messze nem voltak olyan fárasztóak, mint pl. a Halloween. Talán rutinosabb lettem valamivel, nem tudom... Vagy csak lazábban vettem a dolgokat.:)

    Nagyon kíváncsi vagyok a ti csajos bulitokra, mert olyat ugye még nem csináltam... És izgatottan várom a képeket minden apró részletről.:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mennyi idődbe telt?

      Törlés
    2. Ha összeadom, szerintem sütistül kb 30 órám mehetett rá. Legtöbbet a linzerek vitték el.:)

      Törlés
  5. Nagyon ügyes vagy ! A poharakat vetted? A lufikat hogy csináltad? Meg a malac amibe van az ital , az hogy készült?:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:)
      A poharakat vettem, és csak ráragasztottuk a laminált képeket. Sok helyen kerestem normális minőségű, egyszínű műanyagpoharat, ez nem a reklám helye, de érdemes megnézni a Müllerben.;)
      A lufikra a pofik innen vannak:http://www.thepartyanimal-blog.org/angry-birds-balloons-free-templates/
      A malachoz kerestem egy malacpofit, már nem tudom, honnan, talán free háttérkép volt..? Az üvegballon pedig a nagy családi kedvenc, már volt hóember, varázslötty-tartó, és most malac.:) Csak ráragasztottam a kivágott képeket. Pont négy liter itóka fér bele.:)

      Törlés
  6. És mi az a zöld itóka, amit nálad többször látni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pfanner zöldalmalé. Ez a kedvenc a fiúknál, csak úgy hívják, hogy varázslötty.:) Eléggé Halloween-i színe van.:)

      Törlés
  7. Komolyan rákerestem korábban a zöldalmalére, de nem találtam semmit. Most meg látom, hogy több gyártónak is van ilyen terméke. De nagyon jó :) A színe nagyon tuti :D

    VálaszTörlés