2009. június 23., kedd

Bolyongás évszakok között...


12 megjegyzés:

  1. Szia, kedves Vica, a segítséged szeretném kérni. Az utsó pécsi talin egy olyan helyes kis tatyót ajándékoztál - úgy emlékszem - Timinek! Szeretnék ajándékba készíteni egy olyat. Van valami leírásod róla? Vagy Te találtad ki a mikéntjét? Ha tudsz esetleg segíteni, itt a címem is: Judit.Posch@gmail.com
    Köszönöm előre is: Jucus (pjutko)

    VálaszTörlés
  2. Nem szeretnék a neszesszer mellett sem elmenni szó nélkül! Aktuális vagy nem, szuper lett! Bár én tudnék így varrni!

    VálaszTörlés
  3. Köszi, Lányok!

    Jucus, húha, volt valahol leírásom... De nem találom. Megpróbálom leírni neked: kiszabtam egy négyzetet a bélésből és a külső textilből is, dekoráltam a hímzéssel a belső részt, színt színre fordítva körbevarrtam, egy kis részt kihagyva a kifordításhoz. Kifordítottam, bevarrtam a nyílást, levarrtam egy talpszélességben, levasaltam. A külső textilrészre ráhajtottam a négy kis "fület" (a képen látni, hogyan is, az megvan neked?), úgy egy centire a háromszögek átfogójától végigvarrtam. Belehúztam a szalagot, megkötöttem, és ki is alakult a tatorka.:) Szólj, ha zagyva! Puszi! Vica

    VálaszTörlés
  4. Egyáltalán nem zagyva, csak még méreteket szeretnék kérni, ha emlékszel még rá. Elmentem magamnak a leírásod, nagyon köszi érte!

    VálaszTörlés
  5. A négyzetek olyan 40x40 körüliek voltak, de bátran változtasd, ahogy praktikus.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon édes lett!!
    Az anyag pedig nagyonnagyon széééép!
    Hol lehet ilyet beszerezni?

    VálaszTörlés
  7. Köszi, Márti!:)
    Melinda, ezer éve vettem (tényleg, vagy tíz éve...) a Ferenc körúton egy kis boltban. Azt sem tudom, megvan-e még... Akkoriban takarót varrtam volna belőle, ezért nagyobb mennyiségem van, így jött, hogy belőle próbáljam meg a neszeszert, ha elrontom, nem sajnálom az anyagot... Mit készítenél belőle? Esetleg küldhetek egy darabot..;)

    VálaszTörlés
  8. nagyon helyes lett! gratula! az sem baj, ha nem aktuális, majd az lesz;o)
    anyagom nekem is volt ilyen, szélforgós patchwork blokkokat varrtam belőle, meg is keresem majd és lefotózom;o)

    VálaszTörlés
  9. Szia nagyon jó lett a neszid !!

    Nézz be hozzám, vár téged egy díj.

    VálaszTörlés