2007. november 16., péntek

Szép kis nap...:)

Sziasztok!:) Tegnap leesett az első hó. Itt,a városban nem maradt meg... Ma csak két órám volt, 11-re itthon voltam. Megbeszéltük Tamással és Attilával (MSN-en, mostanában írogatok megint:)), hogy elmegyünk ebédelni a Tettye étterembe. Aki Pécsett jár, ajánlom ezt a vendéglőt, nagyon finom a kaja, és szerintem Pécs legszebb részén van... www.tettye.hu. Jót ettünk, majd elindultunk autókázni. S azzal szembesültünk, hogy a Mecseken bizony megmaradt a hó!:) Nem is kicsit, télies volt a vidék. S mi csak mentünk, mentünk, fel egy emelkedőn a hegy felé, ahol minden tiszta jég volt... Aztán megtörtént a baj. A kocsi nem bírt tovább menni felfelé. Megcsúsztunk... S majdnem nekicsúsztunk hátrafelé egy kőkerítésnek. No, volt riadalom!:) Aztán a fiúk végül megoldották: a kocsi fenekét arrébb emelték egy járókelő segítségével. Megúsztuk.:) Rég nevettem ennyit, miközben azért féltem is, hogy összetörik az autó.:)) Úgy fáztam, mint egy kivert kutya.:) Harisnya, vékony csizma, szoknya volt rajtam, hiszen étterembe indultunk... Nagy megkönnyebbülés volt, mikor elindultunk lefelé. Mondtam Kosztinak, ő tolat, én nem.:))) Ügyesen le is tudott kormányozni, de mind remegtünk, mire leértünk.:) Mostanában nem megyek semerre, ahol hó van!:) Szép estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése