2007. június 9., szombat

Hosszú éjszaka...

Csütörtökön siettem nagyon haza, bár fél háromkor volt még egy fegyelmim. Fél hatra kilenc vendégem érkezett: Ági, Adri, Petra, Reni, Andris, Tamás, Laci, Dávid és Viktor. A csapat nagy része (heten) a 24 órás iskolák közötti vetélkedő, a Kalandorok Csipet Csapata, akikkel még év elején együtt töltöttünk egy egész napot az iskolában. Úgy terveztem, kisétálok a buszhoz eléjük Gaga kutyával, de az időjárás közbeszólt: negyed hatkor ért be a busz velük, öt perccel előbb pedig leszakadt az ég. Így több fordulóval hoztam haza őket, kocsival. Nagyon jól sikerült az este, olyannyira jól, hogy nem is akaródzott befejeznünk.:) Sajnos néhányuknak korán el kellett indulni haza, de a többiek tízig ittmaradtak. Barni nagyon elemében volt, pörgött, nem volt álmos, nagyokat játszott Ágival, Tamással, Lacival. Dobálták, futkostak, vonatoztak.:) Tíz körül mind a heten bezsúfolódtunk a kocsiba, úgy volt, kiviszem a bandát a buszhoz. Csakhogy a megállóban az az ötletem támadt, hazaviszek mindenkit.:) Szederkénybe érve elhatároztuk, felverjük Ivánt, a főnökömet. Nem sikerült, csak Verával beszéltünk, Iván nem kelt fel. Álomszuszék.:) Először Petrát tettük ki Pécsváradon, útközben eléggé kísérteties utakon jártunk... Sokat nevettünk...:D Mohács felé kitaláltuk, hogy elmehetnénk a Balcsira. Az ötlet nagyon tetszett mindenkinek, de nekem pénteken nyolckor vizsgáztatnom kellett... Így megbeszéltük, majd máskor megyünk. :) A nap csúcsa volt, mikor Barni elaludt a hátsó ülésen, mi kiszálltunk, és a csomagtartóban keresgéltem neki takarót. Megállt mellettünk egy rendőrautó, és a sofőr megkérdezte, mit osztogatunk a csoamgtartóból...:D Még jó, hogy a fiúk ismerték, így elhitte, hogy semmit... Egy körül értem haza, Barni szuszogott, felcígöltem a lakásba és nem tudtam elaludni... Kettő után sikerült, ötkor pedig kelni kellett. De nagyon megérte, bár már régen aludtam ilyen keveset. S régen volt már, hogy ennyire nem akartam, hogy véget érjen egy este... Olyan visszavonhatatlan, hogy szétszélednek, dolgozni fognak, nem lesznek velünk...:( Ez itt még egy tavaszi kép....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése