2007. június 5., kedd

Vizsga

Olyan jókedvvel, és olyan bőgve jöttem ma haza! Megvolt a gyerekeim vizsgája, azé a csapaté, akiket legeslegjobban szeretek. S szuperül szerepeltek!!! Az elnöknő áradozott róluk, mi meg olyan büszkék voltunk... Odaadtuk nekik Incivel a meglepetést: kis füzetke, "emlékkönyv", benne fotóval, idézettel, és aláírtuk hárman, Inci, Laci, én, és odaírtuk, hogy mindig hiányozni fognak... Inci sírt, én meg csak azért nem sírtam vele, mert valakinek vígasztalnia kellett őt... :( Kaptam gyönyörű virágot.. Éppen az előbb adtam neki vizet. Elteszem emlékbe a fonott tartókáját. Még a lányaim vannak vissza pénteken, értük még lehet aggódni... Remélem, ők is ilyen ügyesek lesznek! Megyek, varrogatok: óvónéniknek, dadusoknak készül egérke virággal (8 darab), egy van csak készen eddig, bele kell húznom sürgősen.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése