2013. március 12., kedd

Kutyás 10. szülinap

És akkor jöjjön a buli!:)


 A bejárati ajtóra felkerült az a koszorú, amit tavaszi/húsvéti dekorációnak szánok (később írok majd róla), egy kicsit átöltöztetve. Néhány kutyatappancsot is felragasztottunk, a Silhouette-tel vágtam ki őket fehér vinylből.
A fotók sajnos megint telefonnal készültek, ezért ilyen a minőségük.:(



Az előző bejegyzésben már mutattam a háttérről fázisfotót: natúr papírra került a kutyaház, filccel felskiccelve, kifestve. A csontot hullámkartonból vágtam ki, a betűk vinylből készültek:


Hullámkartonból barkácsoltam a tűzcsapot is:


Az asztalra natúr papírt terítettünk, és mindennek kijelöltük a helyét vastag fekete filccel:


A torta a szokásos csokis-túrós-mascarponés mennyország volt, ahogy tavaly is, Csokiparánytól:


 Két kerek tortalapot sütöttem, kihűlés után egymásra tettem őket, kicsit megfaragtam, hogy tál formájuk legyen, majd lapokra vágtam, megtöltöttem és bevontam a külső részt is krémmel. Az egészet beborítottam a vékonyra nyújtott, színezett pillecukor-fondanttal, bonyolultabb lett volna csak a külsejére tenni, és féltem, hogy esetleg lecsúszik... Végül egy kört vágtam a fondantba felül, és kikanalaztam egy adag tésztát. Ebbe a "lyukba" került a csokis mazsola. Nagy siker volt!:)


A cukrossüti-jutalomfalatból rengeteg fogyott, azt hittem, a nyakunkon marad egy csomó, de nem...



Készült csokipuding, "elásott" csontokkal:


Teniszlabda tortagolyók, amikről végül lespóroltam a díszítést:


Az itatótálak (:)):


A hot dog kihagyhatatlan poén volt, ezt nem fotóztam végül:


 Készült most is hazavihető apróság, a csontokból pakoltam mindenkinek egy kis vicces kártyával (ehhez lesz majd nyomtatható verzió, hogy esetleg felhasználhassátok):



  Elfáradtam.:) Halloween-ig pihenek, azt hiszem.:) 

6 megjegyzés:

  1. Marha, izé kutya jó ötletek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii!:) Mindig ki kell találni valami poénosat, mert igénylik a fiúk... Például, mikor vettem elő a tortát, kérdeztem, mit gondolnak, milyen? Unottan mondták, hogy kutya alakú... Amikor meglátták végül, hatalmas nevetés volt, és mindenki meg akarta nézni közelebbről.:) Örültem, hogy nem kutya alakú tortát sütöttem.:)

      Törlés
  2. Megint hihetetlenül kreatív voltál!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Zsófi! Most azon tanakodom, hogy hogyan gyártsak a meghívóból olyat, amit feltehetek ide, és le lehet tölteni. De nem tudom, hogyan kell olyan pdf-et csinálni, ami szerkeszthető... Úgy sajnálom a dekorációkat is, amiket leszedtem, nem akarom kidobni, de nem tudom, mit kezdhetnék velük. Lehet, hogy majd meghirdetem, elajándékozom.:)

      Törlés
  3. Hat nem csalodtam az biztos! Pazar party lehetett, en is 10 eves akarok lenni!!!!!!!! Tami

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Tami! Köszi!:) Esetleg nem érzel olthatatlan vágyat, hogy birtokolhass egy hullámkarton tűzcsapot? Majd, egy kutyás partira, esetleg?:) Úgy sajnálom kidobni... Puszi! Vica

      Törlés