2013. október 16., szerda

Halloween-i krétatábla

Sziasztok!

Újra itt, és újra krétatábla-designnal.:)

Készült néhány újdonság Halloweenre, szép lassan mutatom majd őket, de először a kedvencemet... Ilyen most a táblánk:


A bannerhez valók Michele-nél tölthetők le.

A banner mintáját letöltöttem, kinyomtattam. A legszerencsésebb, ha színesben nyomtatunk, mert barnás a papír széle, de a színesben nem volt tinta, így fekete-fehér lett. Így sem rossz.:)

Úgy szerettem volna megoldani a banner elkészítését, hogy tartós legyen, újra tudjuk majd használni, több éven keresztül. Így azt, hogy kivágom simán a kinyomtatott elemeket, rögtön el is vetettem.

Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a munkahelyemen csekknyomtatás is folyik, és a csekk-kupacok két oldalán söralátét kartonból készült a merevítés. Tehát rengeteg söralátét-kartonom van, ami tökéletes ahhoz, hogy ráragasszam a papír-elemeket.:)


Készítettem kartonból egy sablont, aminek segítségével rárajzoltam a nyomtatott elemekre alul a cakkokat....


A kartonból kivágtam minden elemhez hátlapot és összeragasztottam őket kétoldalas ragasztóval, vigyázva a cakkokra alul...


Levágtam az alját a jelölés mentén...


Distress Ink-kel antikoltam a széleket...


Kilyukasztottam, és fekete híján sötétbarna farkasfogra fűztem a kész művet.


Végül a helyére aggattam.:)


Kicsit fekete-fehér lett ez a dekoráció, de szeretem.:)

8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Kösziii!:) Kicsit soknak éreztem elsőre a koponyát, de Barnim nagyon odavan érte, így megbékéltem vele.:)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Thank you Michele, and lots of thanks for the great printable too!:)

      Törlés
  3. Nagyon jó :) De Vica! Ez a krétatábla valami nagyon nagy lehet. Még most tűnik fel a mérete, hogy látom mekkorák a lyukasztó mellett a banner darabok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, olyan 80*90-es talán. Eléggé uralja a hálót.:)

      Törlés
  4. fantastic! love the stamps and the ribbon you have used adds an extra spooky charm :-)
    aleka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you, Aleka! Using ric-rac is from the original idea of Michele.:)

      Törlés