2009. június 7., vasárnap

Csokoládészínű quaker

Mutatom az éjszaka eredményét. Ő volna: Most a fonalam fogyott el félúton, nem a vásznam. Nincs szerencsém mostanság... Így vsz ekkora marad, próbáltam megoldani, hogy ne legyen feltűnő a "félszegsége", mert vagy öt centi lenne még a tetején.:( A bal alsó vacak kép nagyjából színhű. A határidőnaplóm borítójára fogom ráapplikálni, vmi őszieset szeretnék belőle (már megint!:)), barnákkal, hasonló fáradt lilás-rózsaszínekkel... A vászon gyönyörű, abból még mást is tervezek. Zsuzsa-féle beszerzés.:) Most, azt hiszem, elmegyek aludni.:)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a két szín együtt!!

    VálaszTörlés
  2. Vica, ez gyönyörűséges lett! Nagyon-nagyon tetszik! Nem feltűnő, hogy nem tudtad befejezni. Legalábbis nekem nem tűnt fel, pedig ismerem ezt a mintát.
    Én is beszereztem ebből a csodaszép csokibarna anyagból és most adtál egy tök jó ötletet, hogy mit is hímezzek rá;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett Vica!Egyáltalán nem feltűnő,hogy lemaradt belőle...így jó!
    Jobbulást!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett Vica! Milyen fonallal hímezted? ha van nekem itthon szívesen küldenék neked :-)

    VálaszTörlés
  5. Köszi a kedves szavakat!:) Végülis nem baj, hogy ilyen, még keresem a megfelelő vásznat a többi részhez, aztán megcsinálom készre. A határidőnapló már itt van az asztalon, ösztönzésnek.:)))
    Sofie, WDW Nutmeggie, nagyon tündér vagy, de ne fáradj vele, már lenyestem a vásznat! S lehet, hogy egészben túl nagy is volna a noteszre... Azért köszönöm szépen!:*

    VálaszTörlés
  6. Reni, majd mutasd meg, ha kihímezted, jó? S elmesélhetnéd, mi készülne belőle..;)

    VálaszTörlés