2009. június 23., kedd

Mogyoró Shetland

Tegnapelőtt reggel készültem el a harmadik kendőm blokkolásával, íme, ilyen lett:

Sógornőm kapja majd ajándékba. Jófej, megérdemli.:) Gondolkodom még hozzá egy ujja nélküli kesztyűcskén is, a KnitPicks Victorian fingerless gloves-a áll nyerésre eddig... Szerintetek milyen volna hozzá? http://www.knitpicks.com/patterns/Victorian_Fingerless_Gloves_Pattern__D50633220.html
Amikor a kendőt elkezdtem, fűztem néhány színben passzoló kötésjelölőt, nem mintha kellene ehhez a mintához, de sose lehet tudni!:DDDD

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett ez a Shetlandod is! Szép ez a szín, ki kellene már nekem is próbálni valamivel.

    VálaszTörlés
  2. Imádom a színét! Nagyon ügyes vagy, gyönyörű lett!

    VálaszTörlés
  3. Csodás lett mindkét kendőd!!:)
    Asszem én is szeretnék ilyet...

    VálaszTörlés
  4. Tekintve, hogy én is kötöttem egy Shetlandot, de nem lett jó valamiért, nagyon tudok örülni, ha valakinek szép lesz, mint neked. Mert az biza!
    És a kesztyűt is megnéztem, nagyon jó, tetszene (nekem)!

    VálaszTörlés