2007. július 28., szombat

Buli volt/van:)

Tegnap buliztunk. Bóly, Kántorock fesztivál. A pincében kezdtünk, megismerkedtem Petra két barátnőjével, Nikivel és Timivel, valamint Mariannal, aki Robi párja. 10-kor kezdődött lenn a P-Mobil koncert, amire 11 után értünk le... Akkor már minden jó szám lement, és a bácsik elég viccesek voltak, ahogy menő rockernek képzelték magukat...:) Szóval nem tetszett. Utána egy kis noname banda zenélt (talán Nihil?), ők jók voltak. Sokat táncoltunk, Tamásék pogóztak, jaj, az durva volt!:) Aztán visszamentünk a pincébe, olyan fél három körül, Petráék hazamentek, én meg hallgattam a négy fiút... Érdekesek a pasi-beszélgetések. :) Aztán elmentünk Tamásékhoz, megreggeliztünk, majd a három fiú hazament, olyan fél öt körül. Aztán megjött Ferike... Megint meglepett, milyen aranyosan viselkedett... Tamást is, láttam.:) Aztán elindultam volna haza, eléggé kómásan, de akkor meg a kocsinál beszélgettünk hármasban, és nem tudtam elindulni.:))) A fiúk néha kifejezetten hasonlítanak pár pajkos óvodásra.;) Addig nem szabadultam, míg meg nem ígértem, hogy lemegyünk ma is. Mármint ma Barnit is viszem. Vigyáznak rá.:) No, mindjárt indulnunk kell, Ferike halászlét főz, egész nap pecázott... Nem rontom el az örömét azzal, hogy nem szeretem a halászlét.:))) Hős leszek, és eszem belőle!:))) Szép estét!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése