2007. július 19., csütörtök

Nagy ijedtség

Fél órával ezelőtt Barni adott Jen kutyának egy jókora darab sült csirkemellet. A mohó dög egyben próbálta lenyelni... Megakadt a torkán. Rég féltem már ennyire... Kb tíz percig iszonyat hangon hörgött, és vmi fehér hab folyt a szájából. Fuldoklott. Én meg nem tudtam segíteni. Laci azt mondta, nyissam ki a száját és egy fakanál nyelével próbáljam lenyomni a torkán a megakadt húst. Szájzára volt, nem tudtam a száját szétfeszíteni. Épp a dokival beszéltem bőgve, mikor sikerült megszülnie a falatot... Nagyon megkönnyebbültem, de még bőgök. Nem vagyok felkészülve még egy kutya elvesztésére. Úgy vigyázok rá, ahogy csak tudok, mégsem elég... :( Most csak ül és néz maga elé. Hagyom kicsit. Csak picikét simogattam meg. Most iszom egy kávét. Rámfér...

2 megjegyzés:

  1. jajj:( még szerencse, hogy az ijedtségen kívül más baj nincs

    VálaszTörlés
  2. Oh, szegény kutyus.. Te meg jól megijedhettél.:(

    VálaszTörlés