2012. október 10., szerda

Meghívó Rém-rendezvényre.:)

Sziasztok!

Elkészült az idei Halloween-buli, izééé.. Rém-rendezvény meghívója. :) Találtam egy ingyenes nyomtatható szettet, ami tetszett, de a meghívót nem akartam angol szöveggel odaadni a manóknak, így átalakítottam. 

Ez a miénk:


... és ilyen volt az eredeti:

A címrész szövegét sehogyan sem sikerült csattanósan megfogalmazni, így némi félrefordítás van a dologban, de nem bánom.:) Barni Szörny-bulit akart írni, de én ragaszkodtam a Rém-rendezvényhez, ami végül neki is nagyon megtetszett.:) Mit szóltok?

Hét kis rém vesz majd részt a bulin, felkötjük a kisnacit a tavalyi tapasztalatok után... Már nagyon készülünk, majd sorban mutatok mindent!:)

Az eredeti nyomtatható szettet itt találjátok.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tuti lett! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Erről a linkről (http://otthonkommando.blog.hu/2012/10/12/tokos_szornyecskek) a rém-rendezvény és te jutottál eszembe :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsófi, tök jók!:) Jaj, csak dönteni ne kellene (és ne volna ilyen drága a tök...).

      Törlés
  3. Szia! Ezt át tudod nekem küldeni e-mailben hogy ki tudjam nyomtatni?☺️

    VálaszTörlés