2012. február 26., vasárnap

Szülinapi készülődés

Tegnap családi körben megünnepeltük Barni 9. születésnapját.





A képeket így utólag elnézve jól látszik, hogy kedves tesvéremet egyetlen egy dolog érdekelte a nap folyamán, mégpedig Barni egyik ajándéka, az új kormány az Xboxhoz.:D

A torta nagyon jól sikerült, Csokiparány Csenge csupacsokis piskótáját és túrós-mascarponés tortakrémjét készítettem el, a krémbe aszalt vörösáfonya is került. A tetejére hipervékony hófehér fondant réteget simítottam, amire Barni rajzolgatott kedve szerint. Mind elfogyott.:)


Többet SOHA nem veszek újragyulladós gyertyákat: annyira fújták a fiúk, hogy khmmmm… Szóval némi nyál megfigyelhető a torta felületén.:)))



A kekszek sem kerülhették el a kis rajzmániás filctollait (bár itt-ott én is besegítettem):




Jövő héten a gyerekbuli következik majd, már készülünk gőzerővel.:) A kekszek készen vannak, háromféle lett végül, kikönyörögték a kék madarat is...




A Halloween buli óta terveztem valamiféle tartót, displayt a csokinyalókáknak, tortagolyóknak, hogy ne hungarocellbe kelljen nyomkodni őket. Ma fúrót és fűrészt fogtam, és két vágódeszka meg egy léc felhasználásával elkészült a nagy mű:



A két lyuk a középső sor két szélén nem véletlenül nagyobb, oda majd bannertartó kerül. A középső részt talán átkötöm egy széles piros szalaggal, de nem szeretném túlcsicsázni... Mutatom majd használatban is, a kis nyalókapálcikák tökéletesen passzolnak a lyukakba, nem dülöngélnek jobbra-balra. Elégedett vagyok vele.:)

Gyurmáztunk is, ezek a fondantfigurák ücsörögnek majd a tortán:




A plusz orrok, fülek, csőrök és morcos szemöldökök a tortagolyókra kerülnek.:)

Még van mit csinálni bőven, pinatát is tervezünk, és sok dekor nincs még készen... Tevékeny napok elé nézünk.:)

4 megjegyzés:

  1. Már 9 ??? Gratulálok! Hogy szalad az idő....

    VálaszTörlés
  2. Bizony ám... Rég volt már, mikor két totyi kisfiúval bújtuk az újságokat nálad.:)

    VálaszTörlés
  3. Utólag is nagyon boldog szülinapot Barninak! Nagyon jók lettek a sütik, kíváncsi leszek a gyerekbuli dekorjára is!

    VálaszTörlés
  4. Köszi, Zsófi!:) Ma tortát sütünk, és holnap korán kelek, majd fotózok mindent.:) Puszi!

    VálaszTörlés