2010. január 1., péntek

Melindának!;)))

7 megjegyzés:

  1. Vica, átolvastam az utóbbi pár bejegyzésedet. Gyönyörű dolgokat mutattál, igazi vicás mindegyik és ténnnnyleg nem tudnék választani, mert mind szuper!
    Barnin mindig elmélázok, hogy milyen nagy fiú már...

    És egy kérdés ezeket a mintás, pöttyös...stb. fotó-háttereket honnan szerkeszted? Olyan szépek!

    VálaszTörlés
  2. Szia, Reni!

    Köszi!:) Most jó ideig úgysem lesz idő varrni, ahogy elkezdődik a munka...

    Teszek fel néhányat a multira neked, jó? Picasaban szerkesztem, sajnos csak a papírokat tudja, az egyéb kis képeket nem látja, de megelégszem egyelőre ezzel is.:)

    Pussz! V.

    VálaszTörlés
  3. Úúúú, ez nekem is nagyon bejön!!!!!:)

    VálaszTörlés
  4. Köszi!

    Ne mááááááááár, hogy most megint ritkábban jössz! Azt ígérted, hogy sűrűbben láthatunk!
    :)

    VálaszTörlés
  5. Nnnna, ilyenre vágyok én is! Tehát aki Pesten tud lelőhelyet, nyugodtan ossza meg velem:)
    Ezek olyan igazi "békebeliek":) Jól mutatnak benne a botocskák!:)

    VálaszTörlés
  6. Melinda, súgok.:) Tesco.:) A kettő együtt kétezerért...;)))

    VálaszTörlés
  7. Megyek ma "körútra", útba ejtem, hátha én is kapok:)

    VálaszTörlés