2008. október 23., csütörtök

Egy vagyok a hétből..:)

Évi és Kosti kipécézett, hogy meséljek el magamról hét "furaságot". Megteszem.

1. A kisfiam, Barni beceneve Nyunyó. Nem is tudom, miért alakult így, de babakorától rajtaragadt... Volt, hogy etettem, ő meg: "Ááááá, nad szája van a Nunónak....":)))
2. HALLOWEEN!!! Jó, jó, nem akartam kiabálni.:) Közeledik, én meg egyre izgatottabb vagyok. Mint minden évben.:) Imádom ezt az ünnepet, a hangulatát... Idén az első filmünk a bulin, amit még a gyerekek is nézhetnek, az Addams Family lesz. Terveim szerint.:) Semmi kifogásom a kelta ünnephez kapcsolódó amerikanizmus ellen. Sőt. Örülnék, ha nálunk is felhangozna Mindenszentek előestéjén a "Trick or treat!".
3. Kutyamán vagyok. Nem csak a sajátot, Jent imádom, hanem az összeset. A kicsiket, nagyokat, fehéreket, feketéket, fajtatisztákat, keverékeket... És a kóborokat. Legszívesebben mind összeszedném, amelyik rászorul. Ám, mivel erre nincs lehetőségem, áltatában csak felfuvarozom a találtkákat a menhelyre (már azt mondták, helyettes-gyepmester vagyok:)), vagy idehozom, és gazdát keresünk. Ha kutyát szeretnétek, szóljatok, tuti tudok nektek valót!:) Ha bármiféle állatot bántanak, lelkibeteg leszek. Órák telnek el, napok, és nem heverem ki. A kisfiam a múltkor lázasra sírta magát egy olyan kutyás filmen, amit nyolcszor látott már... A gyerekem, a gének... "Anyaaaaaa, de már a hatvanadik nap vannak egyedül, és öreg Jack meghaaaaaaaalt....:(((("
4. Nem dobom ki a harmadik áttelelt mikulásvirágot sem, akkor sem, ha nem virít újra, akkor sem, ha nem igazán szép. Itt van, és él. A tavalyi, az azelőtti, és az azelőtti is. Az idei is beáll majd a sorba. Nem dobok szemétbe élő növényt. Ergo van sok olyanom, ami csúnyácska, de így is szeretjük.:)
5. _Nagyon_ hangulatember tudok lenni. Olyankor bántó és néha gonosz is. Sokszor jár előbb a szám, mint az eszem, bár most legalább halkan mondok hülyeségeket, mert nemigen van hangom... Ha film, akkor is végletek: vagy romantikus limonádé, vagy elgondolkodtató thriller. A véreset nem szeretem, de a pszicho-horrort igen.
6. Jameeeeees!:) Ld. alább.:) 
7. Tanítok. Sosem hittem volna, de megy. Nagyon szeretem a gyerekeimet!

+1. Nem találtam meg a helyem teljesen. Egyelőre.:)

A szabályok: 1. linkeld be a blogodba azt, aki kipécézett 2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi (ha lehetne, én inkább a furára voksolnék, és annyit, ami HIRTELEN eszedbe jut) 3. pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba 4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve. A kipécézettjeimen még gondolkodom... Úgy látom, már nagyon sokan kaptak felkérést.:)

1 megjegyzés:

  1. Köszi az írást :))

    Egyébént... tegnap este alakot öltött a halloweenes ajándékod :D Az egyik. Nagyon-nagyon hasznos tagja lett életemnek. Részletek a blogomban, délelőtt folyamán!

    VálaszTörlés