2007. október 7., vasárnap

"Alkotói válság"..;)

Lusta vagyok. Naaagyon... Fáraszt az iskola, fáraszt minden. A lakás szanaszét, a varrógép még mindig a gardrobban... Nem is hímeztem. Pedig annyi terv volt...

Annyi azért történt, hogy Melinda barátnőm előrehaladott Halloween-i előkészületeit látva belémnyilallt, hogy sehol sem tartok... Így most, kedvcsinálónak megmutatom nektek a tavalyi és a tavalyelőtti Mindenszentek-esti asztalunkat.
Múlt évben:

Két éve:


Végül pár ötlet a Mindenszentek éji vacsorához, desszerthez:











Voltam fodrásznál pénteken. Bettina unszolására, miszerint le kellene vágatnom a hajam, foglalkozni kezdtem a gondolattal... De csak eddig jutottam.:)) Végül Inci barátnőm elcibált a fodrászhoz, és elég jó lett a hajam. Könnyebb lesz így.

Csütörtökön osztálybulink lesz. Bólyon, Attiláék pincéjében. Főzünk csirkepörköltet, jön Attila is, Tamás is. Meg Dávid.:) Érdekes lesz, mert aznap délután ötkor fogadóóra is lesz a suliban... Nem kicsit fogok rohanni.

Ez a macska édi, mondtam már? Igazából semmi rosszat sem csinál, csak zizeg. Bár azt folyamatosan.:) Barnival még mindig imádják egymást, s már Jennel is elvannak. Ma reggel majdnem kimostam őkandúrságát. Bepakoltam a mosógépbe, majd kimentem a konyhába. Vissza a géphez, becsukom, elindítom... Miközben a szobában tettem-vettem, halvány nyávogást véltem hallani... Megnéztem... Jól tettem.:) Klasszikus, de Cijjma nem díjazta.:)

No, megyek, húz az ágy! Jó éjt!

4 megjegyzés:

  1. Milyen lett a hajad?

    Én is fáradtnak érzem magam... A nap fénypontja: mikor lent sétálunk, leginkább az esti sétákat szeretem Döncivel és párocskámmal. Elindulni nehéz, lent lenni csodás! S még hol van a tavansz, amire lehetne fogni a fáradtságot???

    Mi idén is kiadós pihivel készülünk mindenszentekre :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a lakásod, és ötletesek a haloween ételek. Bárcsak lenne időm ilyesmire!

    VálaszTörlés
  3. Jópofák ezek a csemegék, tavaly én is főztem szemgolyólevest. Bálint felháborodva nézte, hiányolta a vérereket. Bence meg öklendezett, végül az összes szemet nekem kellett felfalnom. Fincsi volt. :o) Idén lehet, hogy ujjakat kéne sütni. :o)

    VálaszTörlés
  4. Vica, de jók ezek az ötletek, épp azon gondolkodtam, hogy jó lenne valami süti is az asztalra! Stílusosan :)A töklevest, ha buciban tálalnánk jól mutatna, vagy láttam egy képen, hogy egy kivájt tökben tálalták a levest. Olvastam a fekete cicát is, gondolom Barninak első számú kedvence lett. Kuttyal hogy bírják egymást. Fekete macskánk nincs, de egy seprűből szeretnék csinálni:)

    VálaszTörlés