2013. december 5., csütörtök

Karácsonyi krétatábla - 2013.

Elkészültem a krétarajzzal, ami ezen a Karácsonyon a háló dísze lesz.:)


A banner vízkék csillámos scrapbook-papírból készült, krémszínű, szintén csillámos chipboard betűkkel. 


A csőszegecs készletemet ezer éve vettem, sosem használtam, mert nem tudtam kitalálni, hogyan kell. Próbálgattam többféleképpen, nem lett jó... Most, ehhez a projekthez újra előkerült, megint nem jutottam vele semmire. Aztán Barni megnézte, és elsőre rájött a megoldásra.:)


Ugye, milyen szép? 


Egy ív papír, néhány szegecs és betű, egy kis pékzsineg, pár apró kiegészítő, és készen is voltunk.

 Új járgányom is van, az ünnepekre kölcsönöztem (Barni autókölcsönző a cég neve).:)


Khm, most látom, az egész csupa krétapor, azt ne nézzétek légyszi.

Szép, zúzmarás téli napot kívánok mindenkinek!

4 megjegyzés:

  1. Mindig jól jön egy pasi a háznál! :) Nagyon jó lett minden! :)

    VálaszTörlés
  2. Szép, mint mindig :) A krétaport észre se lehetett volna venni az autón. Olyan, mintha régies lenne :)))

    VálaszTörlés
  3. I usually dont normally post on many Blogs, still Thanks so much keep up the amazing work. Ok unfortunately its time to get to school.
    Top Ten Web Hosting Reviews

    VálaszTörlés
  4. szia.
    el vagy tűnve... jól vagytok?
    írsz karácsonyi.posztot?
    flowerBetty

    VálaszTörlés