2012. szeptember 25., kedd

Őszi kandallópárkány

Sziasztok!

Elkészült az őszi dekorációnk.:) Jaj, nem tudok betelni a kandallópárkánnyal:


A kép megint jó sötét lett, de talán azért látszik a lényeg...
Olyan jól mutat minden színes cuccos a fehér háttér előtt, imádom!

A bagolyka gyertya, de soha-soha nem fogjuk meggyújtani, az tuti.:) Tavaly találtam egy apró lakberendezési boltban, ahol csupa olyan apróságot árulnak, amit elfogadnék... Vérző szívvel hagytam akkor ott egy fatörzset mintázó gyertyát, de mindkettő aranyárban volt, és választanom kellett... Természetesen visszaszámolunk Halloween-ig, a kis kockákkal:


A tavaly készült két falapot megtartottam, a tükör két oldalára kerültek. Ez az egyik, rajta a felirattal:


A koszorút sem vettem le, nekem mindenféle körítéssel nagyon bejön (alig várom a Halloween-i verziót, fejben már megvan.:)). Kapott egy kis díszítést és narancsszínű szalagot:


Az őszi kép markáns fakeretbe került:


Barni is beszállt a dekorálásba, ezeket a tököket egyedül gyurmázta:

Az eredeti terv az IKEA Aryd gyertyatartójának beszerzése volt a dekorációhoz, de megláttam az árát, és úgy gondoltam, inkább magam készítek hasonlót. Régi esztergált virágtartók alkatrészeiből készült, véletlenül találtam rájuk a pécsi vásárban. Fehérre festettem, és kis sötétbarna öregítést kapott:


A nappaliszekrényünk is kibújt a nyári ruhájából, előkerült a tavalyi boszis hímzés, készült egy kisebb banner, mint a kandallón lévő. A CD tartó része a szekrénynek nem a kedvencem, mindig kupisan néz ki, ezért igyekszem eltakarni. Volt, hogy textillel próbálkoztam, de sokkal praktikusabb a fából készült megoldás. Van már nyári, ez most az őszi. Amilyen egyszerű, pont annyira tetszik.:) Attól tartok, tavaszi és téli is készül majd.:) 


Erre a szekrényre került a frissen eszkábált töktrió (vigyázat, sötét és vacak kép..):


A polc is kék-narancs-fehér színeket kapott:


 Ide került a régi képkeretből készült tábla is:


 Az asztalra pedig egy fa kosárba barkácsoltunk dekorációt tökökkel, varjakkal, zsidócseresznyével, spanyol mohával és sok-sok gyertyával. Mikor készen lett, úgy éreztem, hogy hiányzik valami, de ez az érzés rögtön elmúlt, amikor rábiggyesztettem a narancsszínű zsákvászonból hajtogatott rózsát a felirattal.:)


Színes, nedves erdőszagú, teakortyolgatós, takaróval a kanapé sarkába kucorodós őszt kívánok nektek!:)

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek, imádom a részleteket!

    VálaszTörlés
  2. Vica, tripla lájk a dekorációnak!:)
    Nagyon tetszik minden részlet, a kandallóért pedig irigykedem.:))
    Azért úgy látszik nálunk nem múlik el sosem a sütőtökszín iránti lelkesedés.:))

    VálaszTörlés