2008. február 19., kedd

Tegnap éjszakai párbeszéd..:(

... - Azt hiszem, már nem fogok tudni sosem bízni benned. - Akkor ne bízz. - Én gyereket akartam tőled. Feleségül akartalak venni. - Jah... - Eltelefonáltam többszázezer forintot. Szerinted miért? - Nem tudom. - Dehogynem. - Mindegy. - Én ezt nem tudom csinálni. - Tudom. - Nem tudom, mi legyen... - Ne hívj többet. Soha többet. - Rendben. Megígérem. Ezért töröltem ki a telefonomból a számodat. Pech, hogy tudom kívülről. Vagyis ez nem igaz, mert megint félretárcsáztam, és felhívtam az idős nénit. Azt kérdezte, a múltkor is én voltam-e. Mondtam, hát iiigen. Aztán eszembe jutott a jó szám... - Menj. - Menjek? - Menj. - Rendben. Ne sírj. Óvatosan vezess. Légyszi ne csinálj hülyeséget...

4 megjegyzés:

  1. Nekem erről ez jutott az eszembe. Persze... mindig ez jut az eszembe az ilyenekről. :)

    Szakítottunk.
    Te véresre csókoltad a számat
    és lihegve kértél, hogy maradjak.
    Nem maradok.
    Menj be szépen, én meg elindulok
    a mérföldkövek között a sárban.
    Mit nézel?
    A hófehér éjek után ugy-e
    könnyező, foltos olvadás szakadt.
    Hallod?
    A vézna fákban a nyarat
    siratják most korhadt, téli szentek.
    Ne sírj.
    A könnytől csúnya lesz a szemed
    és nem bírom folytatni, ha könnyezel.
    Hallod-e?
    Szél szánkázik zúgva a dombokon
    és itt te előtted fodros a sár.
    Megértettél?
    Sár. Sár és Gyűlölet van az alján
    minden csillogó, nagy szerelemnek.
    Most menj.
    Érzem, hogy imádlak és gyűlöllek
    és ezért most itthagylak az úton.
    Kedvesem.
    Nagyon, nagyon szerettelek és hogyha
    találkozunk, talán újra kezdem.
    Menj már.

    VálaszTörlés
  2. Sok szerelmes éjszakán égették
    tested dombjai az arcom bõrét
    és sok éjszakán égette gyulladt
    arcom a tested érzékeny bõrét...
    akkor csak ez az izzás volt, ez a
    sötét, nagy izzás és hogy messze vagy,
    most fojtott illatát is érzem a
    szerelmünknek...
    jázmin illatuk volt az éjeknek,
    a tested is jázmint lehelt, mint a
    fehérvirágú bokrok, tavaszi
    fülledt éjszakán...
    de elmúlt, elmúltak a lihegõ
    csókok, melyek párája most tudom,
    hogy jázmint lehelt és hogyha késõbb
    tavasszal érinteni akarom
    a tested, vagy csókolni akarom
    a szájad, csak egy fehér virágra
    kell hajtanom emlékezõ fejem
    és egy bokor illatát kell mélyre
    szívnom és újra itt vagy és újra
    megölelem fehér, dombos tested,
    amelyen annyiszor pihent elfáradt,
    szegény, ráejtett fejem...

    VálaszTörlés