2012. augusztus 28., kedd

Iskolakezdés



Barni nem rajong a gondolatért, hogy jövő héttől iskola. Reggel, amikor felkeltem, ránéztem a kandallópárkányra, és arra gondoltam, hátha meghozná a kedvét egy kis témába vágó dekoráció...

Nosza, találtunk egy kerítésoszlopot a gardróbban (ne is kérdezzétek, miért tartok ott ilyesmit...), és rögtön beugrott, hogy ceruza lesz belőle! Még alumínium-szín festék is akadt itthon, fél óra és készen volt a gigantikus írószerszám. Barni festette a hegyét feketére, és nagylelkűen belement, hogy a radír rózsaszínű legyen, bizony! 
Azután rá kellett jönnöm, hogy tábla nélkül nem lehet iskola a téma, így előkotortam egy falapot és a táblafestéket. Itt beütött a krach: a festékből már alig volt az üvegben. Kényszer szülte megoldásként a tábla közepére kentem a festéket, a szélére pedig lécből keretet vágtam, amit végül pirosra festettünk. Előkerültek a tavaly kinyomtatott apróságok, és a fotók is: az egyik múlt szeptemberben készült, az első iskolába induláskor, a másik tavasszal, az osztályfotózáson, a haverokkal. Keresgéltem néhány könyvet Barni polcáról, pár betűt kölcsönvettem a Scrabble dobozából, és készen is voltunk.:) A tükör és a koszorú maradt:


Részletek:






Még egy bannert szeretnék majd, de az igazit még nem találtam meg. Az is lehet, hogy így marad. És néhány szép, piros almát ide meg oda.:)

A subway art ingyen letölthető Melissánál. Meg voltam róla győződve, hogy az apró zászlócskák, a Back to school felirat és a többi nyomtatható cuccos is tőle való, de nem... Ha megtalálom, hogy honnan zsákmányoltam, linkelem azt is. UPDATE: megtaláltam!

Nézzétek meg a Pinterest-en az iskolakezdéshez kapcsolódó kitűzőtáblámat is, sok jó ötlettel!

És a lényeg: a kicsi fiam az előbb megjelent itt egy kockás füzettel, amibe leírta a szorzótáblákat. Vagyis az ötlet működött.:)

5 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszik a blogod, csak nemrég találtam rá:) Ennek a koszorúnak az elkészítését megosztanád velem? Sajnos nem találom sehol:(

    Köszönet!

    Vica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy itt vagy.:)
      A koszorúhoz szétszedtem egy régi könyvet, feltekertem a lapjait, az egyik végét lelapogattam és forróragaccsal, alulról indulva a koszorúalapra ragasztottam. Sőt, ez nem is koszorúalap, hanem egy macis kör alakú hungarocell-valami, aminek kivágtam a közepét.:) Így jár, akinek jön az ihlet, de nem jön a koszorúalap.:)

      Törlés