2009. március 26., csütörtök

Itt a tavasz!:)

Citrus Mitis-em, akivel a múlt nyári gyümölcsözön után egész télen haragban voltam, mert csak hullatta a leveleit, akárhogy kényeztettem... Már komolyan tervbe vettem a kihajintását, de sajnáltam. Most meghálálja a kegyelmet, ontja a virágokat, és eddig az összes termést meg is kötötte.:) Friss levelek tömkelegét hozza, imádom!:) Nagy kár, hogy az illatát nem tudom mellékelni nektek, az egész hálószoba édes citrusillatban úszik!:))) Az egyik hibiszkuszom: Őt múlt ősszel sajnáltam visszavágni, miután a teraszon egész nyáron vadul ontotta a virágokat, és mikor már muszáj volt behoznom a szobába, még mindig telis-tele volt bimbóval. Egész télen virított, volt, hogy egyet, volt, hogy kettőt, de ez az első hármas virágzása idén.:) Ő is érzi.:) Végül az eltévedt kisvacak kétéves mikulásvirágom, aki szintén egy a kegyelmet kapottak közül, s aki szerint most éppen december van, és virágozni kell:

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek a virágaid! :)))

    VálaszTörlés
  2. ma a születésnapomra kaptam egy citrus mitist:o))) Tudnál nekem segíteni a gondozását illetően??? köszönöm szépen előre is:o) puszi, Timi

    VálaszTörlés