2013. július 3., szerda

iPad-tartó alapfokon

Az ágyam mellé régóta szerettem volna egy alkalmatosságot az iPad-emnek, aki már nem fiatal, és bizony itt-ott karcos is (mind-mind Barni hibája ám!), mégis zavar, ha simán csak a fa polcra kell letennem. A hozzá való töltő-zenelejátszó a nappaliban van, de ha éppen este, elalvás előtt lapozok át rajta egy magazint, mégsem vihetem ki, ugye?:)

Egyik nap a kezembe került egy egyszerű képkeret, ami pont akkora, mint az iPad. Elgondolkodtam, túrtam egy kis ilyen-olyan lécmaradékot és végül nekiláttam a projektnek.

A hozzávalók:


A léc ilyen keresztmetszetű, ami itt előnyt jelentett. A munkaterület a konyhapultom, és igen, az ott festék. Nem csak ez az egy dolog volt folyamatban.:) Szóval a két, a képkeret aljának hosszára szabott lécet a képen látható módon összeragasztottam faragaccsal:


Aztán az egészet lefestettem fehérre, és a képkerethez ragacsoltam (nem tökéletes, de bevált, nem jött le róla):


Kerestem egy képet a keretbe, hogy csinos legyen akkor is, ha éppen nincs rajta az iPad, és elégedetten elhelyeztem az ágy mögötti polcon.:)





Az egész, a festék és ragasztó száradási idejével együtt nem volt egy óra. A gyors sikerélményt szeretem.:)

2 megjegyzés: